Avocat Înființare Și Actualizare Asociații Proprietari
Vrei să înființezi o asociație de proprietari sau să actualizezi actele asociației? Atunci ai ajuns unde trebuie. Sunt avocat Tanasă Teodor și sunt aici să te ajut în acest proces. Află mai jos detaliile.
Documente necesare pentru înființarea asociației
Avem nevoie doar de un numar de carte funciara. Are formatul 123456-C1-U1 si il gasiti trecut intr-un contract de vanzare cumparare.
Documente necesare pentru actualizarea asociației
Pentru actualizarea statutului și a acordului de asociere conform Legii nr. 196/2018 avem nevoie de acordul de asociere vechi și de un numar de carte funciară al imobilului.
Etapele infiintarii/ actualizarii asociatiei de proprietari
Obtinerea cartii funciare colective de la OCPI.
Redactarea convocatorului pentru anuntarea adunarii generale.
Redactarea statutului conform Legii nr. 196/2018.
Redactarea acordului de asociere conform Legii nr. 196/2018.
Intocmirea procesului verbal al adunarii generale de constituire/ actualizare.
Legalizarea incheierii de admitere cu mentiunea definitiva.
Intocmirea si depunerea dosarului la instanta de judecata.
Obtinerea inregistrarii fiscale si deschiderea contului bancar.
Serviciile noastre pentru Infiintare/ Actualizare Asociatie de proprietari
Redactarea convocatorului pentru anuntarea adunarii generale.
Redactarea statutului potrivit Legii nr. 196/2018.
Redactarea acordului de asociere potrivit Legii nr. 196/2018.
Redactarea procesului verbal al intrunirii adunarii generale.
Intocmirea dosarului si trimiterea la instanta de judecata.
Legalizarea incheierii judecatoresti de admitere.
Serviciile oferite aditional pentru o asociatie
Asistare juridica in cadrul desfasurarii sedintelor asociatiei pentru asigurarea legalitatii acestora
Redactarea hotararilor luate in cadrul sedintelor
Reprezentare in instanta de judecata in procesele privind asociatia
Intocmirea documentelor necesare in cazul modificarilor survenite in asociatie
Asigurarea activitatii de cenzor si tinerea contabilitatii si oferirea de consultanta fiscala
Asigurarea activitatii de administrare.
De ce sa ne alegi?
Suntem avocati
Suntem profesionisti in drept si cunoastem legea asociatiilor de proprietari. Astfel, aveti garantia ca vom intocmi actele corect, iar procedura se va desfasura rapid
Experienta vasta
Avem experienta de peste 10 ani in infiintarea si actualizarea asociatiilor de proprietari.
Costuri reduse
Am mentinut costurile la un nivel redus, astfel incat banii sa nu constituie un impediment in luarea deciziei infiintarii asociatiei.
Sa lucram impreuna – Infiintare Asociatie de Proprietari
Suntem alături de d-voastră în procesul de înființare și pe tot parcursul funcționării asociației.
Program Luni – Vineri 09:00 – 19:00